happy new year..:)

| January 01, 2010




hurmm..sedar tak sedar 2009 sudah berlalu..good bye 2009..no!no!no!..never say goodbye bcoz goobye means going away n going away means forgetting..haha..dan sekarang..tahun baru suda..welcome 2010..dan segala yang berlaku pada tahun lepas akan terlipat kemas dalm kotak memori aku..tu pun kalu memori aku ni boleh save bnyk2..hehe..malam new year tahun ni aku tak jalan..
begitula plan pada mulanya..namun ketika jam menginjak 12.20 am..kazen2 aku memujuk aku tuk pigi ke round2 labuan..mcm2 la cara drg memujuk ni.."pa la ko ni ti..nda remaja ehh,jum bha jalan"..eh..eh..aku remaja lagi ka pula ahh??aku dah taraf dewasa la tahun ni..21 sda..okay 21....bertambah pula lagi umur tahun ni kan...hurmm..aku dah besar rupanya,..hehe..jadi demi memenuhi hajat kazen2 tersayang..maka berjalan juga la aku semalam..aku malas nak tukar baju lagi...terus ja sarung pa yang patut..kalu sarimah nampak..boleh join tangkap muat sda ni..hahaha..aku,ancil,awang,kilah dan nunung pun jalan la round2 labuan dgn viva kesayangan kilah itu...huhu..kami stay di dataran labuan..ramai la juga orang masih..macam baru jam lapan malam..okay..stay sana..ambil gambar..dan buat perkara normal orng buat kalu stay2...seperti cerita-cerita.....but..
haha..oleh kerana bosan buat perkara biasa..jadi kami telah membuat satu perkara luar biasa bagi kami la..tapi bukan luar biasa kalu dirumah..haha..kami dance atas pentas dataran labuan tu..wakakakaka...mimang sot2 la tau semalam..haha..papaun..kamurang mimang kazen da best la..hehe...love u all..owh ya..sebelum menutup tirai blog ni..nah ucapan new year pada semua yg baca ni blog...

because

..happy new year 2010..

0 comments:

Powered by Blogger.