bersiar-siar bersama keluarga..

| May 20, 2011

pada hari sabtu yang laluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..panjang sebab mimang laluuuu laluuu sudah ni..kami skeluarga (tidak termasuk babah sa sebab dia bz di ladang urus lembu) telah pergi ke kundasang untuk menghiburkan hati disamping menghirup udara segar..kami kesana sempena meraikan kepulangan kakak aku(walaupun dia jahat macam kakak tiri snow white) dan adik aku yang telah berjaya menghabiskan praktikalnya..yeah..jadi kami telah pergi dan diawah ini adalah bukti2 aku telah menjejakkan kaki disana.. 
enjoy..

yeah ini aku.

ni pun aku juga..

ni kaka aku dan husband dia..

mak aku ckap..mak tak nak tengok ko jatuh..jadi dia pun memusingkan badan dia..boleh nmpk dari gmbr..dan aku tak jatuh pun mak..anak mak kan teror..;p

ini mak aku..dia sihat..dan saya sayang dia..

ni adik aku..dia pun sihat..malah terlebih..hahahahah

yeah..i love to see my mom happy

okay bila aku nak begambar dengan bendera malaysia pula ni??

i love my family..

tinggi juga tempat ni..bawah tu rumah orang

ya..sa mempunyai 3 orang adi beradik sahaja..

merekala penawar duka saya

ntah apa2 aksi kami..yala sebab tiada orang kan..kalu ada pun kami bantai juga..

fav pic sa..sebab ntah..suka ja la..

jangan lupa singgah kalu pigi kundasang k..

hee..mau juga melawat lembu..

perasan2 sebentar la jadi model..;p
hee..sempat

dia pun nak juga

post jarang2..;p

tempat ni mimang best..
dan aku sayang mak aku..

korang?
*kalu kualiti gambar tak berapa cantik..harap maaf..aku guna phone ja ambil semua ni..heee

0 comments:

Powered by Blogger.