dijadikan kisah..

| October 02, 2009

..selamat hari raya dari aku dan family..
wakaka..mau masuk dua minggu dah raya..sedar tak sedar..cepat jak masa berlalu..dijadikan kisah..aku punya hidup pas raya ni..mcm tunggang langgang sikit...arghhhh..bnyknya keja..tolonglah..actually keja mcm tia bnyk..cuma pameran yang bakal belangsung..merisuakan kami..aku ckp kami sebab kebanyakan pameran tu di buat dalam group..hurmm..pertama sekali aku ingin cerita tntg minggu2 sibuk aku..bermula dari minggu depan..minggu depan ni kami punya amali pergerakan asas akan berlangsung..di sambung dgn amali permainan kecil..lagu aku belum pilih tuk sesuaikan dengan gerakan aku..ada yang kongkang buat gerakan ni karang..out2 lagi tu dari lagu..haaaa..nda sanggup aku..tapi aku lum pula ada idea mau pilih lagu apa..tati2..cerdas sikit otak ko tu tuk fikir lagu pa yg sesuai..
*contoh2 pergerakan yg akan aku buat..

so rakan-rakan..ada idea mau pakai lagu apa?hehe..ni baru pergerakan asas..belum permainan kecil..adui..permainan kecil lagi mau juga difikir mcmana mau di bentang..semoga amali ni berjalan dengan lancar la tanpa ada masalah..amin..ckp pasal ni..aku disuruh jadi ajk kebersihan ngan si nurul..okay nurul..semoga kita dapat bekerjasama dengan jayanya..yehaa..ni baru sikit dari kisah minggu depan..ada dua kkbi mau hntr minggu depan..berusaha tati..chaiyok2..

huuuu..minggu ni sda selasai..aku ckap selasai kerana harini hari jumaat..heee..gembira ni kalu jumaat..sebab iesok cuti..ble restttttt..:)

to be continued...*minggu seterusnya punya cerita*

0 comments:

Powered by Blogger.