kasut buruk,sepatu baru..

| July 12, 2010

haa..sekarang sem 4 sda aku di sini..
ai..sedar tak sedar owh..mau tiga tahun dah sini..
huu..result sem lepas turun.rasa sedih..
tapi pa boleh buat..
kalau ko tak berusaha tati..
mcmana mau berjaya kann..
jangan nak mimpi berada di puncak gunung,tanpa perlu mendakinya..
ko ingat ko ada helekopter..hahaha..
tiapa2..
sem ni berusaha lagi tuk kasi naik pointer..
chayo2 tati..
skrang dah masuk bulan tujuh..
huuu..dah nak dekat puasa..
puasa??
aishh..aku belum ganti lagi puasa tahun lepas..
ni la ni kalu kerja tangguh2..
beginila akibatnya ni..
mesti ganti tati..
minggu ni mesti ganti..
ya meyakinkan diri sendiri yang diri ini boleh tahan berpuasa..haha..
sekarang ni..
aktiviti di kent mcm suam2 kuku lagi..
belum ada tekanan jiwa yang mengganggu..
cuma almaklumlah..
kalu awal2 sem ni..masani la minggu2 shopping..
yala..kaya sekejap kan..
msa ni la mau makan itula,,mau makan inila,,mau beli itulaa..mau beli inila..
cuba nanti..mau makan itu..berfikir dulu dua tiga kali..
mau beli ini..ai ada masih tu..tunggu smpai teda rupa sda baru beli balik..hahahaha..
dan hasilnya kelmarin..
aku telah berjaya membeli sebuah printer..
yala selama ni..
meminta belas ihsan rumet ja kalu mau print..
mimang rumet aku tu penyayang la..
tia berkira..
sayang ko memet..
semoga ko dilimpahi rezeki yang melimpah ruah..
amin..
selain tu aku beli sehelai baju dan sepasang kasut..
flatties aku sda terbuka mulutnya..ibarat buaya di gigi sungai..tunggu masa saja mau membaham..tapi kasut aku bukan mau membaham,,tapi tunggu masa saja lagi mau tercabut tapak dia..kira2 betul2 la aku guna kan kasut tu..aku sayang kasut tu..jan risau kasut..ti aku bawa ko jumpa pacik sebelah kfc tuaran tu..kita kasi bagus ko ahh...kita jahit ko..hehe..
selain tu..
aku beli juga bahan bacaan..
wajib la tu kan..dan seteleh menilik2.menilik??.aku tak main tilik2 ya..tak kena terima ibadat aku ti selama 40 hari..sia2 wei..setelah meneliti..haa baru ngam words dia..aku pun memilih satu novel melayu..macam biasa..aku tak baca english novel..tula pasal english aku hancur..tak nak pandai2 dari dulu..haha..cerita dia..siuk>bosan>siuk lagi balik>mendatar=suam2 air teh aku pagi2 la jawbnya cerita tu buku..
dan aku beli majalh photograpy..dah lama tak baca majalah bgini..
nak tmbh balik ilmu photog2 ni..
dan ckp pasal photography..
lama dah aku tak pi mengambar2..edit gmbr pun lama tak buat..rindu la pula..nak kena cari masa la ni nanti..takut lupa pula ti mcmana mau take pic..wahaha..

0 comments:

Powered by Blogger.