kelahiranmu anugerah buatku.

| November 28, 2011

salam
hye..
harini aku nak ceritakan tentang sahabat.. 
ya ya aku tau masing-masing dari kita mempunyai seorang sahabat kan..
dan aku..
salah seorang dari kamu yang punya seorang sahabat juga.. 
sahabat dimana kita share semua problem kita..kita dengar semua cerita dia..
tak kira dia dekat atau jauh..dia tetap dekat dengan kita..
dihati kita.
dan aku punya seorang sahabat yang jauh namun dekat di hati. 
ya..
sebelum ni aku sudah pernah cerita tentang dia disini agaknya. 
ya dalam entri sebelum ni. 
dan dalam tu aku dah cerita betapa aku dan dia berbeza.. 
walaupun dia jauh, 
walaupun dia tak dekat dengan aku,
 walaupun orang akan kata susah nak cari kawan dari kecil yang bertahan sampai ke tua, 
namun aku yakin, 
ukhwah kami, akrab kami, erat kami sampai ke hujung hayat, 
InshaAllah. 
dan atas keyakinan itulah aku tak pernah rasa kesorangan walaupun dimana aku berada, 
waluaupun berdiri di tempat asing yang aku tak biasa, 
malah dengan keyakinan itu juga, apa saja yang aku lakukan selalunya bermotivasikan dari dirinya
. kalau dia mampu, kenapa aku tidak, 
cabaran yang sihat buat aku, dan sekarang ni masih banyak impian kami bersama yang belum terlaksana, diharap jika diizinkan Tuhan,
 kita mampu mengecapinya. 
owh ya harini hari ulangtahun kelahirannya. 
dan setiap tahun, ketika aku sudah puas berumur sesuatu umur itu, 
dia baru akan mengecapinya, tidak adil sungguh..hehe.. 
namun disini aku ingin mengucapkan 




Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran Nur Syazana Matnor 
semoga ko sentiasa dalam lindungan Tuhan walau dimana ko berada, 
sentiasa dimurahkan rezeki, bertemu jodoh yang soleh, 
mempunyai anak yang ramai (kawinla ketika musim hujan,supaya anak ramai) 
berjaya dalam pa juga bidang yang diceburi, 
mendapat segala yang diinginkan
 dan yang terakhir 
semoga persahabatan kita akan sentiasa berkekalan. 
InshaAllah. 
Amin..:)
nah bunga tuk ko..:p

0 comments:

Powered by Blogger.