BURGER #3- HYBRID

| January 14, 2013

mereka datang lagi dengan kereta ala-ala sport tak jadi tu. cermin gelap diturunkan. menu biasa di order. HYBRID. ya HYBRID. mereka mimang order burger ni kalau datang sini. HYBRID merupakan salah satu menu istemewa di gerai aku. hybrid ni gabungan antara  ayam dan daging. kira double la. kami letak harga pun boleh tahan. namun bagi aku, aku tak berapa suka makan benda campur-campur begini. macam kejadian luar alam aku rasa. aku angkat kening dua kali pada adik. adik sedaya upaya simpan senyum. kami bekerja dengan pantas. siap. ucapan terima kasih aku ucapkan sebaik saja bayaran diterima. seperti biasa dia senyum dan berjalan dengan gaya straight yang ermm ermm. malas nak cakap.
"kau nampakla kawan dia yang sorang lagi tu?" tanya adik.
"tak"
"kau rasa dia bawa perempuan ka lelaki?"
"lelaki la"
"kau sure?"
"sure. aku ada nampak imbasan dia. mimang lelaki la dik"
"ko rasa dia straight atau patah?"
"entah, ragu aku dengan status dia"
"sudahlah beli hybird."
"jadi? ko jangan dik"
"aku ragu"
"jum stalk fb dia"
"eh ko freind ka sama dia"
"tidak"
"jadi mcamana mau tengok fb dia"
"itulah ko dik, ko tak tau akak ko ni stalker.alah kalau setakat area-area sini. masih boleh carila"
"gila juga kau ni, stalker"
"nama pun fb. tempat stalk orang yang kita tak kenal"
search @#@$#$@##
"eh betullah. gila la ko boleh cari fb dia"
"tengok tanganlah. ko ingat aku boleh bungkus burger ja"
info tentang dia ni boleh tahan panjang. buat karangan ka apa ni. 
"saya seorang yang straight tak patah mana-mana"
kami ketawa. cis macam tau-tau ja kami ragu.
"dik dia tau kita ragu tentang dia dik."
tak boleh la nak troll lebih-lebih ni. klik page dia. scroll status dia.
"eh dik ni macam gerai kita. eh ni macam gambar kita tadi ni dik. eh dik sekarang siapa yang troll siapa ni?"
kahkahkah. padan muka kami. 


0 comments:

Powered by Blogger.