ceramah H1N1

| August 14, 2009



ermm..
event hari ni adalah ceramah H1N1..
ahhh..
mulanya malas aku mau pegiii..
tapi tiba2 aku dgr something yg buat aku semangat mau pegi..
mo tau apa???hahaha..
sapa pergi sana dapat mask free...wakakaa..
oleh kerana aku teringinnn betul mau pakai tu..jad aku gagahkan la diri ku ini tuk pergi ke ceramah yg pasti aku tia dengar juga tu..hahahaha..
datang2 kami sana(aku ma bron)..
duluan pula kami ni..
semangat betul kami kan...macam junior2..hahaha..
disambut oleh budak2 ppismp ambilan jul2008..

drg pula yg conduct ceramah kali ni..
okayyy..
dengan siap berbatik coklat..

drg menerangkan cara2 memakai mask dengan betul..
aku pa lagi..iyala..
kan awal2 lagi da aku kctau..
tujuan aku kesana mau pakai tu mask saja..
aku semangat ni..pakai terussss..

nakau..mcm ninja turtle jak aku rasa bah..hehe..
sekali pas pakai tu book tmpat la kami ni..
book dekat kipas kunu..
supaya tia panas..
tu la tamak kali kan..
sekali mati karan..
na kau..sama2 panasla jawapannya..haha
mati karan bukan penghalang tuk majlis tia bejalan..majlis tetap juga di teruskan bah..
kesian juga drg junior ni..dari kemarin lag aku tgk susah payah mau kac urus ni dewan..sekali mati karan pula..ni la masalah karan ni..mals tul owhhhh..
okayy jan melalut tati..
pastu..datangla rakan2 yang lain..

menghangatkan lagi suasana yg sememangnya hangat..hahah
berbual sambil menanti dr yg mau bg ceramah ni..
adehhh
lambat eh ni dr..
lapar dah aku ni...
mengantukk lagi ni..
please la dehhh..cepatlaaaa...
okay..
dtg dah dr..
tia lama pastu karan pun dtg..
wahhh
bawa luck pula ni dr bah..hehe..
tapi yg aku mlas dia ni..sora dia tia kuat bah..
.aiii...makinla aku mals mau dgr ni tau kalu dah sora gini ni...wakaka
tapi kagum juga aku ma ni dr bah..dia dr india bah..tapi kan pndai juga dia ckp dusun..kagum2..haha
bla..bla..bla..
aku tia tau pa dia crita..nasib ada bahan bacaan kena bag..sekurang2 nya ada juga ilmu aku dapat pi ni ceramah..hehe..tia jugala aku pulang linggang2..hahaha..
petangnya..
aku pi k.k..ma jaja n bron..
beli peralatan tuk bagi ma budak-budak dirumah anak yatim yg bakal kami pigi besok..
dan tuk aku..
aku beli selipar hijau..hahaha
aku jumpa juga akhirnya selipar kaler ni..wakakaa..

tapi sedih..
sa tia smpat beli bhn bacaan..buhsannn..huhhh..
balik malam tu..
urus semua brg yg belum siap di urus..
ym..update blog..sms..tdrrrrr..
nite..

1 comments:

Nana said...

ni lecturer aku cakap laa...
kalo x pakai pun actually ok,
yang penting hygiene ko jaga berabis laa...
yang besnya beliau kaitkan dengan islam.
kan kita ambil wudhu selalu, 5x3xrukun wudhu semua tu, hah, berapa kali sudah kita cuci?
heh...pakai dengan betul kay, sesak nafas aku pakai benda tu pa lagi kalo d dissect hall, huh dengan formalin!!! wah, panjang tu komen...

Powered by Blogger.