PBS-hari ketiga..

| August 19, 2009

okay..harini aku bgn lewat tapi sampai awal di iskul..hermmm..campinkan pemandu kami(sambil angkat2 kening..rumet aku bah tu)..hahaha..
hurmm..masuk pejabat pentadbiran..duduk2 macam jurujual mau jual rumah..
tunggu DATIN datang..
okay..
sementara menunggu kedatangan DATIN..
aku becrita2 ma si bron pa mau di buat harini di iskul..kalu boleh mau kasi siap semua harini..
tiba-tiba..
masuk saturang macik ni..teda make up mcm cigu2 lain..
hurmm..
selamba juga ni penampilan ni cigu dalam hati aku..
sekali tgk cincin..WAHH..menang..BESAR ging..wakaka..
dia sempat senyum lagi ma aku..(persan akli dia aku tgk cincin dia tu bah..inda jua aku mau bah)hahah..
aku yang mimang murah dengan senyuman..memberikan senyuman yang manis kepada tu macik juga..hahahah..
dia beckap dan becrita2 la ma tu kerani sekulah..mcm cgu2 lain juga selalu buat..senario yg sama jak aku tgk setiap pagi..begggiittuuu saja..yg bertukar cuma cgu2 yang becakap..kerani yg kawan becrita drg tu sama sajala..hehehe..
mataku melilau kekiri kekanan..mencari dan menunggu kedatangan DATIN..aduii..lambat ka juga DATIN ni dalam hati aku..
pastu aku bermonolg luaran sendirian..
dengan nada yang perlahan..
"datang ka inda datin ni,hari ketiga dah ni..tia pndai jumpa2 juga"..
sekali telinga ku sempat menangkap butir bicara kerani sekulah tu..
dia bilang bgini..
"ok datin..nanti aku bagitau cikgu _ _ _ _ _(lupa nama tu ckgu)"..
aaarghhhhh
okay...
rupanya macik tu ialah DATIN yang kami tggu2..
nasib aku inda ckp kuat2 tad ma si bron..
kalu inda..
kuyak niiii..aduinaaa..
dia sempat lagi menegur kami dengan ramahnya..dia suruh kami berkumpul dulu semua sebelum jumpa dengan dia..
hurmm..
pa yang aku dapat simpulkan disni ialah DATIN ni okay juga..
best juga becrita ma dia..kemarin masa kami dgr crita dari cgu2 sini macm bikin takut juga dia ni..mcm sumbung jak ni..tapi sekali jumpa ma dia..okay ni..
so pengajaran..jangan buat penilaian selagi belum kenal org tu..
bnyk juga kami betukar2 pendapat..bnyk yang kami belajar ni jumpa ma dia tad..terus rasa betul diterima di sekolah tu setelah berjumpa ngan GURU BESAR..adalah lebih kuranag mau dekat dua jam jg kami bekolaborasi ma dia..selepas tu kami bersurai dan pi ke kantin..
okay..
kali ni aku lebih berhati2 ahh..tia lagi macm kelmarin..hehe..
ingat pasal kelmarin..kaki aku ni mc sakit ni..aduiihh..mcm la ni...
balik ni berurut la ni tau..
tapi aku happy la juga harini..
semua kerja kami dah siap kami cari..
bukan dah siap buat ahh..hehe..
ti la kita buat ahh bron di kent..
wkakaka..



0 comments:

Powered by Blogger.